Suntem deja o companie cunoscută în termeni de soluții industriale oferite, însă de câțiva ani ne gândeam să ne prezentăm gama de produse HoReCa unui public specializat. Decizia de a participa la FoodService & Hospitality Expo s-a dovedit inspirată, târgul a fost excepțional organizat. Am avut foarte mulți vizitatori pe parcursul celor trei zile, am fost surprinși de câți profesioniști din domeniul HoReCa au fost dornici să ne cunoască. Ne-am prezentat cu patru bucătării în funcție de vedetele fiecărei game: produse de grătar făcute cu marinadele noastre, dar și cu condimente, și burgeri; o bucătărie în care am prezentat produse de fine dining, una dedicată produselor dulci precum clătite, pancake, tiramisu, creme, papanașii tradițional românești; și o bucătărie în care am prezentat produse și soluții profesionale pentru fripturi, șnițele, chipsuri, chiftele și cartofi prăjiți. Alături de noi s-a aflat o echipă de profesioniști care au pregătit produse proaspete vizitatorilor. Chef Cătălin Scărlătescu a pregătit și demonstrații live, a prezentat mix-urile noastre de condimente tuturor profesioniștilor dornici să le încerce pentru a oferi experiențe culinare deosebite oaspeților lor. Au fost trei zile reușite și vom reveni anul viitor cu un stand mai mare, cu idei noi, cu trenduri pe care HoReCa Insight le va seta ca normă a industriei HoReCa din România. Târgul acesta a devenit într-un scurt timp cel mai bun târg specializat și încă are potențial de creștere. Mulțumesc echipei care a contribuit la reușita prezenței noastre la FoodService & Hospitality Expo și întregii echipe Ion Moș.